Kaikki sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@tuni.fi.

Osaston johtokunnan jäsenet:

Johanna Kujala (pj., johtaminen ja talous), Olli Yli-Harja (vara-pj., lääketiede ja terveysteknologia), Nelli Piattoeva (siht., kasvatustieteet ja kulttuuri), Minna Nevala ja Frans Mäyrä (informaatioteknologia ja viestintä), Jussi Heikkilä (johtaminen ja talous), Eeva Moilainen (lääketiede ja terveysteknologia), Juha Vinha (rakennettu ympäristö), Minnamari Vippola ja Jyrki Mäkelä (tekniikka ja luonnontieteet), Eija Paavilainen (yhteiskuntatieteet).

Luottamusmies:

JUKO:n professoreiden luottamusmies toimii henkilöstön ja ammattijärjestön edustajana virkaehtosopimusten ja muiden määräysten tulkintaa ja soveltamista koskevissa asioissa sekä muissa työnantajan ja virkamiesten välisiin suhteisiin liittyvissä asioissa. Hän myös välittää tietoja työnantajan ja henkilöstön välillä. Luottamusmiehen puoleen voi kääntyä, jos professorikunnan jäsenet tarvitsevat ohjeita tai apua edellä mainituissa virkaan liittyvissä asioissa työnantajan kanssa käytäviin neuvotteluihin.

JUKO:n professoreiden luottamusmies: Mari Hatavara
suomen kirjallisuuden professori
gsm: 040 190 1565, email: Mari.Hatavara(at)tuni.fi.

Liiton yhteyspäällikkö: professori Minna Nevala, minna.nevala(at)tuni.fi

Professoriliiton valtakunnalliset luottamustehtävät:
Professoriliiton hallitus: Eeva Moilanen
Professoriliiton valtuusto: varsinaisia jäseniä Mari Hatavara, Jussi Heikkilä, Lili Kihn, Eija Paavilainen ja Juha Vinha (varajäseniä Christian Krötzl, Johanna Kujala, Frans Mäyrä, Päivi Pahta, Eero Ropo, Jari Stenvall, Minnamari Vippola ja Petri Vuoristo).

Arvostamme näiden henkilöiden työpanosta yliopistomme kehittämisessä ja ammattikuntamme työedellytysten edistämisessä!