Hae jäsenyyttä

Jäsenhakemus ja valtakirja jäsenmaksun perimiseksi ovat tulostettavissa ohessa. Ne palautetaan allekirjoitettuina liiton toimistoon. Professoriliiton toimisto hoitaa yhteydenpidon jäsenen työnantajan kanssa.

Lähetä jäsenhakemus postitse osoitteeseen Professoriliitto, Rautatieläisenkatu 6, 00520 Helsinki. Vaihtoehtoisesti voit käyttää sähköistä ilmoittautumislomakettamme tai toimittaa asiakirjan sähköpostitse liiton sähköpostiosoitteeseen professoriliitto(at)professoriliitto.fi.

Palkansaajana työskentelevät jäsenet voivat antaa jäsenmaksunsa työnantajan perittäväksi. Voit tulostaa valtakirjan oheisesta tiedostosta. Lähetä valtakirja liiton toimistoon os. Professoriliitto, Rautatieläisenkatu 6, 00520 Helsinki. Voit toimittaa valtakirjan liitolle myös skannattuna sähköpostitse.

Muista lähettää valtakirja osoitteeseen mia.rikala (at) professoriliitto.fi.
 Ilmoitathan muuttuneet tietosi osoitteeseen mia.rikala (at) professoriliitto.fi tai oheisen jäsentietojen muutoslomakkeen kautta.

Jäsenhakemus

Täyttämällä nämä tiedot annat suostumuksesi siihen, että liitto käsittelee antamiasi tietoja jäsenyysasioissasi. Tiedot käsitellään luottamuksellisesti.

*

Mikäli olet jäsenä myös jossakin seuraavista akavalaisista järjestöistä, saat alennuksen Professoriliiton jäsenmaksusta.

*

Aalto-yliopiston osalta ilmoitetaan myös korkeakoulu ja Itä-Suomen yliopiston osalta kampus

*

Kassan jäsenmaksu sisältyy liiton jäsenmaksuun. Työttömyyskassan jäsenenä Sinulla on mahdollisuus saada työttömyyden tai lomautuksen sattuessa ansioon suhteutettua päivärahaa. Voit olla jäsenenä vain yhdessä työttömyyskassassa.

Mikäli haluat erota edellisestä liitostasi, Sinun tulee itse olla yhteydessä liittoosi.

*

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Salatun sähköpostin lähettäminen

Voit lähettää arkaluontoista tietoa sisältävän viestin (esim. ay-maksuvaltakirjan tai palkkio- ja matkalaskun) liitolle salattuna tämän linkin kautta. Mahdollisen liitteen tulee olla jpg-, png-, pdf- tai tif-muodossa. Liite voi olla myös kännykällä otettu tarkkarajainen kuva koko dokumentista, josta näkyvät selkeästi kaikki liitteen tiedot.

Palvelun käyttö edellyttää rekisteröitymistä. Rekisteröitymisessä sinulle lähetetään sähköpostiosoitteeseesi viesti, joka sisältää henkilökohtaisen linkin, jolla tunnistaudut palveluun. Linkki on voimassa 10 päivää kerrallaan.