Professoriliitto rekrytoi viestinnän asiantuntijan

28.2.2020

Professoriliitto rekrytoi vakituiseen työsuhteeseen

VIESTINNÄN ASIANTUNTIJAN

Professoriliitto on akavalainen ammattijärjestö. Hoidamme professorien edunvalvontaa ja vaikutamme vahvasti sivistyksen, tieteen ja tutkimuksen puolesta.

Haemme viestinnän asiantuntijaa, jonka tehtäviin kuuluu viestinnän kokonaisvastuu. Huolehdit viestinnän kehittämisestä, vaikuttamisviestinnästä, kampanjoista, mediayhteyksistä. Tuotat sisältöä monipuolisille viestintäkanavillemme. Koostat hyvällä visuaalisella silmällä jäsenkirjeet, hoidat verkkosivut ja sosiaalisen median kanavat.

Arvostamme yliopisto- ja tiedepolitiikan tuntemusta, aktiivisuutta ja ideoita monikanavaisen viestinnän kehittämiseen. Haluat vaikuttaa tutkimuksen ja ylemmän opetuksen puolesta. Ylempi korkeakoulututkinto auttaa ymmärtämään toimintakenttäämme. Järjestökokemus katsotaan eduksi.

Tarjoamme näköalapaikan tiede- ja yliopistopolitiikan vaikuttamistoimintaan. Työpaikka sisältää kilpailukykyiset työsuhteen edut. Toimistomme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Helsingin Itä-Pasilassa.

Pyydämme hakemuksia palkkatoiveineen 13.3.2020 mennessä. Ne voi lähettää sähköpostiin: tarja.niemela@professoriliitto.fi

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Tarja Niemelä, 050 340 2725 (puhelinajat: 4.3, 5.3. ja 12.3. klo 9-10).